Právě je 04.03.2021,

Úvodní informace
 
Legislativa
- Stanovy ČRS
- Jednací řád
- Rybářský řád
- Informace o    zpracování    osobních údajů
- Dokumenty
 
Místní organizace
- Výbor MO
- Rybářská stráž
- Usnesení
- Povolenky
- Historie
- Naše vody
- Vaše úlovky
 
- Foto z akcí
- Odkazy




MO ČRS Hlinsko
v současné době
registruje
k 1.1.2021
557 členů dospělých
- z toho 36 žen
39 členů 16÷18
57 členů dětských



Aktuality:

Editováno 12.2.2021
UPOZORNĚNÍ: Závěrečné zkoušky nových členů proběhnou dle plánu v sobotu 13.2.2021 od 1000 do 1300 hod. v areálu klubovny Čelakovského dle pozvánky viz. níže. s ohledem na Usnesení vlády ČR č. 1376 ze dne 23. prosince 2020.
Sebou foto, Kč a povinné ochranné prostředky (roušku,...)
 
 
Editováno 10.2.2021
INFO: Vážení rybáři, informujeme Vás o podpisu nájemní smlouvy na rybník Dlouhý pro rok 2021. Na rybníku platí celosvazové a krajské povolenky. "Tedy vše stejné jako v roce 2020" .
 
 
Editováno 14.1.2021
UPOZORNĚNÍ: Školení nových členů proběhne v sobotu 23.1.2021 od 1000 do 1300 hod. v areálu klubovny Čelakovského dle pozvánky viz. níže. s ohledem na Usnesení vlády ČR č. 1376 ze dne 23. prosince 2020.
Sebou foto, Kč a povinné ochranné prostředky (roušku,...)
 
 
Editováno 4.1.2021
INFORMACE K VYDÁVÁNÍ RYBÁŘSKÝCH LÍSTKŮ:
Odbor životního prostředí Městského úřadu Hlinsko informuje občany, že z důvodu omezeného provozu MěÚ Hlinsko se nové rybářské lístky budou v průběhu ledna 2021 vydávat bezodkladně pouze v týdnu od 4. 1. 2021 - 8. 1. 2021 a v týdnu od 18. 1. 2021 - 22. 1. 2021, a to zejména v úřední dny tj. pondělí a středa v době od 8:00-12:00 a 13:00-17:00, v ostatní dny pouze po předchozí telefonické domluvě na tel. 469 326 156.
 
 
Editováno 3.1.2021
INFO: Vážení rybáři, 1.výdej povolenek proběhne dne 16. 1. 2021 dle POZVÁNKY viz.níže,
při tomto výdeji zajistí výbor MO ČRS následující body, vyplývající z Usnesení vlády ČR č. 1376 ze dne 23. prosince 2020; -klíčové jsou:
Ve výdejně MO smí být maximálně 1 člen na 15 m2 plochy; v případě výdejny menší než 15 m2 se toto omezení nevztahuje na dítě mladší 15 let, doprovázející člena a na doprovod člena, který je držitelem průkazu osoby se zdravotním postižením.
1. Je nutné zajistit minimální rozestup mezi členy 2 metry (nejde-li o osoby ze společné domácnosti).
2. Je nutné řídit frontu čekajících členů, a to jak uvnitř, tak před výdejnou. Viditelně vyznačte prostor pro čekání, ideální je umístění značek pro minimální rozestupy mezi členy (minimální rozestupy 2 metry).
3. Člen, který je držitelem průkazu osoby se zdravotním postižením, má právo přednostního odbavení
4. Umístěte dezinfekční prostředky u často dotýkaných předmětů (především kliky, zábradlí) tak, aby byly členům k dispozici a mohly být využívány k pravidelné dezinfekci
5. Zajistěte informování členů o výše uvedených pravidlech, a to zejména prostřednictvím vašich webových stránek a informačních plakátů u vstupu a v provozovně
6. Zajistěte maximální možnou cirkulaci vzduchu s nasáváním venkovního vzduchu (větrání nebo klimatizace) bez recirkulace vzduchu v objektu.

O D K A Z<
 
Zobrazit všechny aktuality
© Ing. Miloš Klinecký, 2009